niedziela, 4 września 2011

Naturalnie :)

Ponieważ ostatnio maluję się zdecydowanie delikatniej,używam więcej brązów,szarości,jasnego różu i lawendy,postanowiłam zrobic dla Was post zbiorszy z moimi codziennymi makijażami :) Może kogoś któryś zainspiruje,chociaż nie są one specjalnie wymyślne i skomplikowane.Wykonane w większości paletą Oh!So special oraz moimi ulubionymi brązami z Sensique (jest to maka z 2 chłodnymi brązami i beżem.Niestety nie odczytam już nr :( ).























Widziałam na allegro nowe paletki ze Sleeka Au Naturel.Kurczę,gdyby pojawiły się kilka dni wcześniej,to kliknęłabym jedną razem z paletą Curacao.A teraz się nad nią zastanawiam.Chyba zbankrutuję przez to wszystko... :P

4 komentarze:

  1. Wszystkie śliczne i jakie równe kreski :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie mejkapy śliczne i wyważone - a mimo to, moje oko zazdrości Ci ciągle rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. te pierwsze z góry bardzo mnie urzekły cos w moim stylu tylko ze ja robie troche słabsze:(
    nie umiem zbytnio
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kreski!Makijaże cudne!!Widzę,że nie tylko ja mam problem ze znalezieniem czasu:):) a na paletkę Au neturel zachorowałam muszę ja dostać od Mikołaja:)

    OdpowiedzUsuń