piątek, 9 grudnia 2011

Wasabi :P

Heloo :D
Nie wiedziałam,jaki nadac tytuł temu postowi i przypomniałam sobie,że koleżanka wczoraj jadła orzeszki z wasabi i jakoś tak mi to podpasowało do zielonego makijażu :P Wiem,że podobne makijaże już wrzucałam.Jest to chyba mój ulubiony typ makijażu,kiedy mam ochotę na zielenie.Będę musiała wymyślic w końcu coś nowego :P
Użyte cienie,to cienie z Sensique,H&M i nieśmiertelny fioletowy liner z Golden Rose.




Pozdrawiam :*

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szukasz pomysłu na prezent?Podaruj sobie i swoim najbliższym wideotelefon,dzięki któremu możecie rozmawiac do woli widząc siebie nawzajem:
ACN shop

7 komentarzy:

  1. CUDOWNE! az mi przyszła ochota na zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny makijaż, nie mogę oderwać oczu od monitora *.*
    Genialnie podkreśla kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny makijaz, taki egzotyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny!to Twoje naturalne rzęsy?
    Byłoby fajnie, gdybyś załączała również zdjęcie jakich kosmetyków użyłaś ( czytałam opis oczywiśćie, ale byłoby świetnie zobaczyć te wszystkie kolory w paletkach itp.:) )

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam Twoje makijaże ARCYDZIEŁA!!!:)CZAD,że jesteś i nie zostawiaj bloga broń Bożę!Nunu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo inspirujący, świetny !

    OdpowiedzUsuń