środa, 11 maja 2011

Sunshine Award :)

Dziękuję bardzo za otagowanie mnie madak6c :* Nie spodziewałabym się tego,jest to bardzo miłe wyróżnienie :)
Link do jej bloga KLIK

Zasady Sunshine Award:
1. Podziękować za wyróżnienie.
2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Wkleić logo wyróżnień.
4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5. Zamieścić linki do tych blogów.
6. Powiadomić nominowane osoby.
7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą.

Wyróżniam blogi,które bardzo lubię :) Oczywiście kolejnośc przypadkowa:
1. Raczkujący,jak mój Świat gwiazdki Gwiazdka
2. Za rzmyślania :P Yasmin Rozmyślania Yasmin
3.Za rozdania- Aneta Gałecka Aneta
4.Natalia za piękne makijaże Natalia
5.Za świetny blog i przepiękne piegi- Wonder Woman Agnieszka
6. Za super recenzje-Violet Violet na obcasach
7.Za świetny kontakt ;) Obojetniejaka
8.Również za piękne makijaże katalina
9.Za kolorowe pazurki kathrinjot
10. Za pięknego bloga shinodka

Lista rzeczy,które czynią mnie szczęsliwą:
-zakupy-niestety kosmetyczne,bo ciuchy nie mają swojej daty ważności,mazidła niestety tak.Także z dwojga złego wolałabym szalec na punkcie ubrań,no ale niestety...
-jedzenie-uwielbiam dobrze i dużo zjeśc,ze wszystkich miejsc,w jakich byłam najlepiej pamiętam knajpki ;)
-piwo-niestety...
-słońce-uwilebiam jego ciepło,nienawidzę zimy...
-nieograniczona możliwośc spania
-oczywiście makijaż,nowe pomysły i ich realizacja :)
-zapachowe świeczki i cudowny nastrój,jaki dają
-czekolada,migdały,wanilia,karmel,marcepan,lody...znów jedzenie :)
-podróże,a na razie w każdym razie marzenia o nich :)

2 komentarze:

  1. dziekuje Ci bardzo, ze mnie oznaczylas :* ale niestety narazie mam kilka osob w obserwujacych i nawet nie mam kogo oznaczyc :( jak moj blog sie juz rozwinie to wtedy na pewno zrobie osobna notke ;) jeszcze raz dziekuje :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności! Dziękuję za otagowanie, odpowiem kiedy złapię oddech po ostatnich uczelnianych atrakcjach. Pisałam Ci już, że masz niesamowicie piękną oprawę oczu?:D

    OdpowiedzUsuń