czwartek, 28 lipca 2011

One Lovely Blog Award

Baaardzoo spóźniony tak One Lovely Blog Award...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie :*
Wyróżniona zostałam przez Oposa w Wannie Wykluwarka
Zasady zabawy

Na One Lovely Blog Award:
- podziękowania i link blogera, który przyznał Wam tą nagrodę; skopiuj i wklej logo na swoim blogu; napisz o sobie siedem rzeczy;
- nominuj szesnaście innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który Wam przyznał nagrodę);
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

W związku z tym,że chyba już wszyscy wykonali tego taga (oprócz mnie rzecz jasna) nie będę nikogo nominowac.
Podam może linki do blogów,które są szczególnie bliskie mojemu sercu ;)
Obojętnie jaka  KLIK
Kleopatre KLIK
Yasminella KLIK
Madak6c KLIK
Urban Warrior KLIK
Shindoka KLIK
Wonder Woman KLIK
Xbebe 18KLIK

7 rzeczy o mnie:

1.Jak częśc z Was wie,ostatnio się obroniłam.Jestem magistrem nżynierem ochrony środowiska.Nie wiążę jednak mojej przyszłości z zawodem.Ciągnie mnie za granicę,choc boję się wyjazdu.
2.Mam ciągłe problemy z facetami,które zabierają mi za dużo czasu i za dużo energii.Bardzo inspirująca była dla mnie książka "Jedz,módl się,kochaj" Liz Gilbert i tak,jak jej bohaterka mam ochotę ostatnio rzucic wszystko w cholerę i uciec stąd jak najdalej w celu odcięcia się od problemów i spędzenia odrobiny czasu w samotności.
3.Uwielbiam szminki i błyszczyki.A właściwie bardziej błyszczyki,bo mam wąskie usta i lubię je powiększac.Mam ich ok.80-90.Albo trochę mniej,bo ostatnio staram się intensywnie zużywac :P
4.Prowadzę dośc poukładane życie i nienawidzę,jak ktoś psuje moje plany :P Muszę miec wszystko umówione,ustalone,konkretnie.Paradoksalnie sama nie wiem,co chcę robic w życiu i czym będę zajmowac się za 2 miesiące (albo za pół roku).Jednak plany na najbliższy tydzień mam zawsze i wkurza mnie,jak ktoś je burzy.Planuję również skrupulatnie wydatki,a nawet to,co powinnam zużyc w danym miesiącu :P dzięki temu realizuję powoli taką moją małą akcję denko ;)
5.Uwilebiam piwo :D Wiem,że nie każda kobieta je lubi,ja za nim przepadam :D Dobrze,że mam przewlekłe problemy z gardłem,bo piłabym codziennie :D
6.Ogólnie uwielbiam jeśc: makarony,ryże,pizze (której mi tak do końca nie wilno,bo jestem uczulona na mleko i jego przetwory),kurczaka,lody,czekoladę...Uwielbiam słodkości,smak i zapach czekolady,karmelu,kokosa,cynamonu,wanilii...
7.Nie lubię kupowac ciuchów.Uwielbiam zakupy kosmetyczne,co uważam za straszne,bo nie jestem po prostu w stanie zużyc tego wszystkiego.Wolałabym,żeby moje maniactwo dotyczyło ubrań,butów i torebek,bo one się w końcu nie przeterminują.No może lubię kupowac torebki.Ale nie cierpię kupowac butów.Chyba,że obcasy,w których pźniej nie chodzę :P Na kupowanie ciuchów muszę miec dzień i tyle :P

5 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje za odwiedziny :)

    Też lubię jesść :D Zwłaszcza te niezdrowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie!:* Uśmiech mam taaaaaki!
    90 błyszczyków?! Ja nawet dziesiątej cześci Twojego zbioru nie mam...
    I muszę przyznać, że czytając niektóre punkty, czuję jakbym czytała o sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje bardzo:)!

    Ja bardzo rzadko cokolwiek planuję, ale jak już sobie coś umyślę i coś lub ktoś zburzy mój plan, to jestem strasznie wściekła i smutna;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha,mi również bardzo miło ;)
    Zapomniałam dodac,że blog osoby,która mnie nominowała,czyli oposa w wannie również jest mi bardzo bliski i często na niego zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam tak jak Kleopatre - rzadko planuję, ale jeśli już coś sobie wymyślę to nie lubię ingerencji :) I też uwielbiam jeść :D
    Miło mi, że mój blog jest Ci bliski :) Ja czekam niecierpliwie na Twój powrót do blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń