poniedziałek, 1 sierpnia 2011

La Tempete




Makijaż,który miałam wczoraj w pracy :) Wrzuciłam zdjęcia  z lampą i bez,żeby lepiej było widac,jak prezentuje się eyeliner z Catrice.Jest to eyeliner z poniższego zdjęcia
NA początku nie byłam zadowolona z zakupu,ale ostatnio przekonałam się do niego :) Myślałam,że mnie uczula,albo podrażnia mi oczy,jest jednak ok.Dalej denerwuje mnie to,że ciężko jest nim zrobic prostą,nie za grubą kreskę i trzeba wielkorotnie poprawiac,żeby uzyskac w miarę dobry efekt (nie wiem,czy liner jest za mokry,czy ma taki dziadowski pędzelek ;/).Ale daje ładny efekt,ładnie błyszczy (jest drobinkowy,ma trochę niebieskich i zielonych perłowych drobinek).Jest trwały,utrzymuje się cały dzień na powiece :) Oprócz trudności z aplikacją nie mam mu nic do zarzucenia :) Jest to limitowanka,ale widziałam je jeszcze w Naturze :)Za taką cenę myślę,że mogę spokojnie polecic :)
A teraz padam,jeszcze tylko piwko i 3 odcinek 4 serii True Blood (jak ja kocham ten serial,tego się nawet opisac nie da:P) :D
Dobranoc :)

6 komentarzy:

  1. Ładny ten kolor eyelinera, ale trudna aplikacja skutecznie mnie zniechęca - kreskowym ekspertem to ja (jeszcze :D) nie jestem... Makijaż jak zwykle świetny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy to Twoje oczy sprawiają, że makijaż wygląda tak pięknie, czy to może dobre wykonanie, ale cholernie mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma za co! Nie prawię komplementów, jeżeli ktoś na nie nie zasługuje :))
    Miłego testowania Sorayi, oby okazał się być tak samo dobry jak poprzendik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś otagowana w tagu 30 pytań kosmetycznych. Post pod którym znajduję się tag http://malinowykuferek.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych-troche.html Zachęcam do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo dziękuję i odkąd przeglądam coraz to więcej blogów dochodzę do wniosku,że nie zasługuję na takie pochwały.Szczególnie,że moja makijaże nie są ani bardzo kolorowe,ani szczególnie skomplikowane (szczególnie,że nie mam niestety czasu bawic się w bardziej wymyślne malowanie :().
    Bardzo dziękuję za otagowanie,zaraz się zabieram :D:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny makijaz i masz cudne brwi! a kolor linera Catrice bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń