czwartek, 4 sierpnia 2011

Mat czy połysk?

Jak częśc z Was zapewne wie nie jestem wielką fanką malowania paznokci.Właściwie,to lubię miec je pomalowane,ale przez wzgląd na pracę nie mogę sobie na to za często pozwolic.Dodatkowo nie mogę nigdy wytrzymac i zawsze mam coś starte,odbite lub mam w lakierze dziury :P Albo tak,jak widac na zdjęciach,wymalowane skórki :P Przepraszam za to z góry,ale malowałam na szybko rano,jeszcze nie zdążyłam się z nimi uporac :( Jako,że nie mogłam się zdecydowac,czy paznokcie chcę miec błyszczące,czy matowe,2 u lewej i 3 u prawej ręki zrobiłam matowe,pozostałe są błyszczące.Uzam ocyzwiđcie matujcego top coatu y Essence.
Na pyanokciach u rąk mam lakier z Avonu (teoretycznie granatowy,praktycznie wygląda jak czarny) w kolorze Classic Fit,na stopach mini lakier z H&M z letniej kolekcji 4 minilakierów w kolorze Yellow.


6 komentarzy:

  1. Moim zdaniem lepsze są błyszczące ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te minilakiery z H&M - mam jeszcze zestawik z zeszłego roku. Fajne kolorki, tylko aplikacja trochę uciążliwą - ale za tę cenę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się ten efekt zmatowienia. wolę błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten lakier z Avonu, ale nie mogę się do niego przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie maty ale z satynowym wykonczeniem, jakos Avon srednio sie postaral....szkoda:(

    OdpowiedzUsuń
  6. ja ostatnio rozgladalam sie za matowym, ten z avonu wyglada ladnie ale jakos nie mam przekonania do tej firmy

    OdpowiedzUsuń