czwartek, 18 sierpnia 2011

Ostatnie zakupy :)

Minęła połowa miesiąca,więc chciałam napisac post z zakupami,które poczyniłam od początku sierpnia.Nie ma tego dużo,ponieważ rzuciałm się na końcówkę wyprzedaży i kupiłam kilka ciuchów i chyba z 3,czy 4 pary butów (nic specjalnego,1 do pracy,jakieś baletki i klapki).
Zapomniałam do zdjęcia dorzucic szczoteczki do mycia twarzyzakupionej w Super Pharm.Chciałam kupic ściereczkę muślinową,ale jakoś w końcu się nie zdecydowałam.Przypomniałąm sobie za to o szczoteczce i zakupiłam ją za 10 zł.Bałam się,że będzie mi podrażniac twarz,ale na razie jest super.Faktycznie lepiej doczyszcza buzię,niż sam żel :)

Suche szampony Batiste
Poprzednim razem zakupiłam 2 sztuki i jeden już mi się skończył,2 został mi na 1-2 użycia.Musiałam się więc zaopatrzyc w kolejne :) Wybrałam ponownie tropikalny,bo bosko pachnie kokosem i Blush-jeszcze nie wiem,jaki ma zapach.Kupuję je na allegro,za oba z przesyłką zapłaciłam ok.55 zł.Więcej nic nie piszę,bo już kiedyś o nich wspominałam :) Marzy mi się jeszcze tylko wersja mini,do torebki,tak na wszelki wypadek.
Peeling morelowy Soraya
Ma byc zastępcą ST.IVES.Jakoś w to nie wierzę,ale skusiłam się.Nie zwróciłam uwagi,że jest również wersja antytrądzikowa,która bardziej by mi odpowiadała.Ale z tego,co czytałam na Wizażu wersja zwykła ma jeszcze podobny skład do swojego odpowiednika,antytrądzikwa już nie bardzo,więc nie wiem,czy będzie mi odpowiadac.Na razie zużywam ten i póki co jest ok :) Sprawuje się całkiem nieźle :)
Bambino krem ochronny
Robił furorę m.in. na YT,na Wizażu ma również niezłe noty KLIK Chcialam nim zastąpic Sudocrem,ale jakoś nie jestem przekonana ;/ Powoli sobie testuję :)
Balsam do ciała Flos Lek opunja i biała herbata
Seria Natural Body jest jeszcze w promocji w Super Pharm.Chciałam kupic masło do ciała,ale jak zobaczyłam,jak bardzo jest nafaszerowane parabenami,to zwątpiłam ;/ Balsam również posiada parebeny w składzie,ale nie ma ich aż tak dużo. Skóra ma byc po nim nawilżona ,zmiękczona i wygładzona.Czyli standart.Pachnie pięknie :) Użyłam na reazie 1 i jestem cąłkiem zadowolona.Ma lekką konsystencję,ale nawilża nieźle.Zobaczymy później :) Wizaż
Tangle Teezer
Mam w końcu i ja :D Już za dużo się o nim naczytałam i naoglądałm.W tym miesiącu stwierdziłam,że musi byc mój :D Mam oczywiście wersję fioletową.Kupiłam na allegro za 55 zł wraz z przesyłką :)

Dermogal
Słynne na Wizażu rybki zolejem z wiesiołka.Mają nawilżac,uelastyczniac i ujędrniac skórę.Póki co zauważyłam,że działają naprawdę nieźle.Koją podrażnioną,uczuloną skórę :) Są tylko niewygodne w użyciu i olej ten niezbyt przyjemnie pachnie :P za 48 kapsułek zapłaciłam 13,5 zł,więc cena super. Wizaż
 Płyn do zmywania oczu z Maybelline
Był prezentem do nowego tuszu do rzęs tej firmy.W sumie przez wzgląd na niego skusiłam się na tusz :P kończy się moja dwufazówka z Yves Rocher i potrzebowałam akurat czegoś nowego.Jeszcze nie używałam.Z tuszem zapłaciłam za niego 24 zł.
 Patyczki do makijażu
Zwykłe patyczki,odpowiednio zakończone i wyprofilowane przydatne do korygowania makijażu.Cena to ok.4 zł w Super Pharm :)
 Tusze do rzęs Maybelline the Collosal Volum' Express Mascara Cat Eyes i Avon Super Enchant Mascara
Pierwsza z nich to nowośc i ponieważ lubiłam starego Collosala,to skusiłam się na nowego.I na płyn do demakijażu jako prezent :P Recenzje na Wizażu już są.Na razie słabe,ale zobaczymy Wizaż
Druga maskarta ma bardzo ładne recenzje na wizażowym KWC Wizaż Ponieważ mój ukoachny Super Shock po 2 tygodniach używania robi mi grudki na rzęsach (co widac zresztą na zdjeciach) postanowiłam wypróbowac coś nowego.Teraz będzie jeszcze wchodził nowy Super Shock,więc też na pewno się skuszę :) Starego już raczej nie kupię,ponieważ poprzedni również robił mi grudki (a również był nowy,nie otwierany),więc nie wiem,o co chodzi,ale nie podoba mi się to.
 Bronzer+róż Essence Sun Club dla blondynek ( :P) oraz limitowany błyszczyk Catrice enter wonderland w kolorze 01 Forbidden apple
Błyszczyka jeszcze nie używałam i zapomniaąłm o swatch.Spodobał mi się intensywnie czerwony kolor.
Bronzer posiada niestety małe drobinki (wolałabym,żeby był matowy),ale ogólnie prezentuje się bardzo ładnie :) Niestety mam podejżenia o to,że mnie zapycha,musiałam więc poczekac,aż skóra mi się uspokoi i będę testowac dalej :) Przepięknie pachnie kokosem :D Wizaż
Błyszczyk kosztował 8-9 zł,bronzer ok.13zł
 Lakiery z H&M i limitowana kolkcja Catrice out of space
 Bardzo lubię lakiery do paznokci z H&M,jednak te w większych buteleczkach są raczej lepszej jakości ;/ Za to małe łatwiej zużyc :D kolory to purple,pink,mettalic blue i yellow.Cena 14,9 zł.
Lakier z Catrice- Moonlight Express bardzo przypadł mi do gustu :) To czerń z zielonymi drobinkami,bardzo w moim stylu.Zastawiam się,czy nie skusic się na jeszcze jakiś lakier z tej serii :) Miałam nim raz pomalowane paznokcie i trzymał się nieźle (mam je tak zniszczone,że ogólnie ciężko jest ocenic trwałośc lakieru,bo to nie jesgo wina).Porobiłam zdjęica,ale nic nie widac ;/ Cena to ok.16 zł.
 Cienie i liner z limitowanej kolecji Catrice Out of space
Cienie- granatowy back to pandora i szary saturn-day nightfever.Ogólnie,to nie wiem,czy dobrze zrobiłam kupując je.Trochę zapłaciłam za tą limitkę,a wszystkon jest mało "codzienne".Cienie są bardzo drobinko,wręcz brokatowe.Były jeszcze wersje marmurkowe,pomieszane z innymi kolorami,ale jakoś skusiłam się na te zwykłe.Jeszcze ich nie używałam,więc zobaczymy.Cena to ok.16 zł.
Eyeliner w żelu w kolorze Houston's Favorite.Bardzo piękny charbowy kolor (i na tos ię skusiłam).Ogólnie,to już dawno chciałam przetestowac linery w żelu,ale czekałam aż zużyję jakiś stary w pędzelku i ciągle nic nie kupowałam.Kolor piękny,ale też tak średnio na codzień ;/ jeszcze nie testowałam.Pozostałe kolory nie podobały mi się.Cena to ok. 16 zł.

 Gratuluję tym,co wytrwali do końca ;) nie spodziewałam się,że ten post będzie taki długi i tak długo zajmie mi jego dodawanie (chyba z godzinę,bo cały czas coś mi się kopie;/).
Pod koniec miesiąca dodam kolejne zakupy,o ile jeszcze jakieś zrobię,bo ile można tylko gromadzic i gromadzic :P zrobię również ulubieńców tego pięknego wakacyjnego miesiąca,który niestety powoli dobiega do końca :(
Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Ooo Tangle Teezer:P Dobry wybór :P A tych peelingów z St.Ives już nie ma? Bo gdzieś czytałam, że podobno wycofali, ale nie jestem pewna :(((
    Lakiery z h&m mają ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na prezentację lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, tak reklamujecie, że mam coraz większą ochotę kupić tą szczotę... Te lakiery z HM też mam... ten turkusowo-niebieski to taki średnio kryjący :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z lakierami będzie ciężko,ponieważ pracuję w gastronomii i maluję paznokcie od święta ;/ chociaż może pomaluję,tylko dla swatchy...
    Ze szczoty jestem na razie bardzo zadowolona,zgadzam się ze wszystkim,co o niej piszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałaś długiego posta, to teraz masz długi komentarz:P

    Kiedyś byłam fanką kremiku Bambino i chciałam zabić każdego, który mówił o nim źle:) W tej chwili wiem, że jego skład nie jest dla mnie.

    Daj proszę znać jak sprawuje Ci się szczoteczka z Super Pharm - ja mam tą z Rossmana, w starej wersji. Moje współlokatorki miały nową i jakość jest tragiczna... Myślę, że czas wymienić moją, dlatego jestem zainteresowana słówkiem na temat Twojej:)

    Szczotka - awh, też napisz, czy warto wydać te 60 zł na kawałek plastiku z jeżykiem:) Ufam Twoim słowom, generalnie 90% recenzji tych szczotek brzmi dla mnie jak usprawiedliwianie się, że się tyle na nią wydało:x

    Te rybki z olejkiem kupiłaś w Super Pharm? Nie jestem pewna, czy dobrze widzę na cenie. Szukam ich już od jakiegoś czasu i nic.

    Pierwszy raz mogę napisać, że cieszę się, że nie mam dostępu do Catrice. Ja bym wydała majątek na te limitowanki :(

    Odnośnie alkoholu w składzie serum - nie wiem, wyrzuciłam dzisiaj opakowanie i głupia nie spisałam:( Będąc w Naturze sprawdzę i przepiszę skład lub napiszę maila do firmy z prośbą o jego przesłanie, bo kilka osób jest zainteresowanych:) O kremie napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy collosal! Jestem fanką starego i ciekawi mnie ta kocia wersja :D Dermogal jest na mojej liście zakupowej :) I świetne te patyczki! :O

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pamiętam czy to pisałam, ale byłabym wniebowzięta, gdybyś dawała instrukcje krok po kroku, znaczy się tutoriale, jak wykonac dany makijaż... :)

    OdpowiedzUsuń