niedziela, 21 sierpnia 2011

Tag: 10 pytań kosmetycznych :)




Podejżewam,że wiele już było tagów tego typu.Ale dlaczego by nie zrobic następnego :P
Bardzo dziękuję Kamili  z bloga Obojętnie Jaka KLIK za pamięc i wyróżnienie  :) Mój blog ma niewielu obserwatorów,tym milej jest zobaczyc,że ktoś o nim pamięta i czasem tu zagląda ;)

Zasady:
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki".
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych.
3. Powiedz, kto Cię otagował.
4. Otaguj 12 blogów tym tagiem.
5. Poinformuj blogi o otagowaniu.

Z tego,co zdążyłam zauważyc,chyba niewiele osób wyróżniało aż 12 blogów.Myślę,że ja również skupię się na kilku ulubionych,starając się wybierac te,które jeszcze nie zostały otagowane.

PYTANIA :D
1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?
Lubię kolorowe makijaże,często mam przez jakiś czas fazę na bardzo ciemne i mocne,czasem mam ochotę na zielenie lub filety.Wszystko zależne jest od nastroju :) Ostatnio jednak nie chcę przesadzac z mocnym makijażem w pracy,a że pracuję na cały etat jestem zmuszona 5 dni w tygodniu nosic delikatny make-up :/  nie mam w sumie nic przeciwko,oszczędzam dużo czasu :P  ale czasami chciałabym się troszkę bardziej pobawic,a tu nie ma kiedy ;/

2. Czy wolisz pomadkę czy błyszczyk?
Wolę błyszczyki,ponieważ mam niewielkie usta,lubię więc,jak błyszczyk trochę je powiększa.No i ogólnie błyszczyki są dla mnie łatwiejsze i milsze w zastosowaniu.Zazwyczaj nie potrzeba lusterka i nie trzeba nimi zbyt precyzyjnie malowac ust,więc w biegu (co jest moją codziennością) są idealne :) Za to szminki lubię oglądac i kupowac,tylko jakoś później zużyc ich nie mogę :P

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre?
Nie posiadam zbyt wielu dorgich produktów i uważam,że nie ma sensu dawac się zwariowac.W każdej półce cenowej są perełki.Dalej lubię bawic się makijażem,więc wolę miec dużo różnych kosmetyków,żeby móc eksperymentowac,niż kilka drogich.Poza tym w przypadku drogich mazideł często płaci się za markę,piękne opakowanie,marketing...I choc fajnie poczuc odrobinę luksusu,to czy wydawanie 200-300 zł na kosmetyk nie jest przesadem?W chwilach,kiedy mnie ciągnie,żeby kupic sobie coś tak drogiego myślę sobie,że są ludzie,którzy nie mają pieniędzy na życie,a ja wydaję na bzdety,bez których spokojnie mogę się obejśc...

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Róż to dla mnie podstawa,kocham róże i używam ich codziennie :D Uważam,że jest on kropką "nad i" w makijażu.Podkład i tusz do rzęs są ok,ale dopiero twarz ożywiona różem wygląda przepięknie :) Potwierdza to moja przyjaciółka z licemu,która strasznie bała się różu,ale kiedy już ją przekonałam do tego kosmetyku- zginęła tak,jak ja ;P

5. Jaki jeden produkt kosmetyczny zabrałabyś na bezludną wyspę?
Pewnie filtr,skoro nie ogranicza się to tylko do kolorówki ;) myślę,że dałabym odpocząc skórze od make-up,więc byłby to jakiś świetny krem mocno nawilżający z dużym filtrem.

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą?
Mam cały czas.Nie mam jakiejś strasznej masakry na twarzy,ale mam cerę mieszaną wrażliwą.Czasami coś mnie uczula,łatwo zapycha,mam bardzo nierówny koloryt cery.Wyskakuje mi średnio 1 pryszcz :P kiedy tylko się zagoi wyskakuje mi nowy,również 1.Oprócz tego mam skazę białkową,nie powinnam jeśc za dużó produktów mlecznych,które bardzo lubię.Kiedy przesadzę również wyskakują mi uczulenia na twarzy.Także niby nic jej nie jest,a ciągle coś tam się z nią dzieje i rzadko wygląda dobrze :/

7. Używasz filtrów?
Przyznam się,że nie.Mam bardzo jasną cerę,więc powinnam.Ale niestety lubię,kiedy czasami jest troszkę opalona,bo wygląda zdrowiej.Druga sprawa z filtrami jest taka,że kiedyś się zawzięłam,zaczęłam ostro używac filtrów.Nie dośc,że było to mało przyjemne,to poznałam wtedy jeszcze mojego byłego chłopaka.Było to w zimie.Odstawiłam potem filtry i rok później powiedział mi,że tej zimy wyglądam jakoś lepiej,nie jestem aż tak biała,bo wtedy wyglądałam wręcz niezdrowo.Zraziłam się więc,choc wiem,że to niedobrze ;/

8. Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
Na dobry,odpowiedni dla naszej cery,krem do twarzy lub dobry podkład.

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Używam średnio 2 razy wtygodniu.Bardzo lubię maseczki,również te na włosy,chociażby przez ich relaksujące i odprężające działanie :)

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają Ci się najbardziej?
Nie wiem,nie znam,nie śledzę.

Blogi,które taguję:
Madak6c to be a woman
Yasminella Rozmyślania Jaśmin
Shindoka Monochrome
Malinowy Kuferek Malinowy Kuferek
Xbebe18 Lil' bit of everything
Wonder Woman Lovely look
Kathrin Jot Kathrin Jot

Czekam na odpowedzi na taga ;)

2 komentarze:

  1. Moje ulubione pytanie to nr 5, co blog to i odpowiedź ciekawsza:)
    Dziękuję za odpowiedź!:*

    OdpowiedzUsuń